subject: Online sales spike in JulyPosted: 12:31pm, Aug 31, 2017
11 posts
Personaliseer uw Louis Vuitton met Mon Monogram
Louis Vuitton blijft hun online winkel uitbreiden en heeft de introductie van de Louis Vuitton Mon Monogram service bekendgemaakt. Met de service kunt u uw Louis Vuitton tas aanpassen, met meer dan 200 miljoen mogelijke combinaties op uw tas. De selectie van tassen omvat de iconische Speedy, historische Keepall-reistas, of de Pegase 55-wielkastdoos. Zodra u uw item hebt gekozen, kunt u maximaal drie initialen en verticale of diagonale strepen ophalen. Er zijn 17 kleuren opties om uit te kiezen. Zodra u uw selectie heeft ingevoerd, zal de site het ontwerp simuleren voor u om te zien hoe het eindproduct eruit zal zien. Een ander merk dat bekend is voor het aanpassen van items als dit is Goyard. Met een ontwerp Dsquared Schoenen Sale huis kunt u een handtekening tas van hun lijn aanpassen zal ervoor zorgen Dsquared Shirts dat uw tas zal uitstaan ​​in vergelijking met anderen. Ik hou van het idee om een ​​reistas zoals de Keepall en Pegase te personaliseren. Terwijl ik geen Louis Vuitton-tas onder een vliegtuig zou controleren, zou ik het zeker aanraden of in de auto nemen voor weekendtochten. Pietro Beccari, senior vice-president Louis Vuitton commentaar:
We zijn verheugd om de lancering van Mon Monogram aan te kondigen op www.louisvuitton.com. Al meer dan 150 jaar heeft dit bedrijf traditie en innovatie verenigd, en er is geen beter voorbeeld dan dit initiatief, dat een van de historische diensten van Louis Vuitton brengt
 personalisatie
 In de digitale tijdperk. Het is ook een goede reden om www.louisvuitton.com te verkennen.
 Bekijk de Louis Vuitton Mon Monogram service bij Louis Vuitton online.P.S. Overweeg het alstublieft om onze kleine zakliefhebbers te ondersteunen door op onze links te klikken voordat u winkelt of uitcheekt bij uw favoriete online retailers zoals Amazon, Neiman Marcus, Nordstrom of een van de genoemde partners op onze winkelpagina. Wij waarderen uw steun echt!

emailpm
There are 1 posts in this topic.
Currently Reading: